familievanriet.reismee.nl

Reykjavik

Na vanochtend het huis schoon gemaakt te hebben, zijn we naar Reykjavik gereden. De meest noordelijke hoofdstad van de wereld en waarschijnlijk ook de enige hoofdstad waar je gratis kunt parkeren ?. We stonden bij de grootste bezienswaardigheid, de Hallgrimskirkja geparkeerd.

Ontzettend leuke stad, niet enorm groot, maar heel gezellig, niet zo druk en modern! Heel veel street art op de huizen en straten.
ook nog een heerlijke hotdog gegeten bij een wereldberoemde hotdog kraam waar Bill Clinton in 2004 ook nog een hotdog heeft gegeten.

Na 1001 souvenierwinkeltjes zijn we ook de Hallgrimskirkja nog op geweest (met lift hoor) met een prachtig uitzicht op de stad met alle gekleurde daken.

Nu zijn we inmiddels in ons guesthouse in Keflavík waar we nog een nachtje slapen.

leo

lieve vrienden
Wat een schitterende reis hebben jullie gemaakt. Alleen al de verhalen en foto's waren adembenemend. Heel erg mooi dat jullie de ervaring hebt willen delen.
Voor morgen een heel goeie vlucht gewenst en een goede thuiskomst

Jan en Addy

Hoi vakantiegangers, wat hebben jullie het fijn gehad met z'n allen. Dankjewel voor het delen van jullie ervaringen. Goede terugreis morgen. Tot ziens Groetjes Jan en Addy